Stránka 1 z 5

802.cz

PříspěvekNapsal: 15 říj 2007 (pon), 17:32
od Aquinský
Ahoj. Od nedělního večera nejdou v PV VOIP telefony přes 802.cz. Proxi hlas9.802.cz. Zatím vím o 2 lidech. Má někdo z Pv u 802. cz funkční připojení? :oops:

PříspěvekNapsal: 15 říj 2007 (pon), 18:39
od Badla
co ti to dela?
kolega z prace pripojeny na LAN Smrzice-Podhaji ma problem s tim, ze po zvednuti sluchatka se mu jedna strana jevi jako hlucha, druha je slyset... pri zmene kodeku se neslysi ani jedna strana... registrace i vytoceni cisla funguje.

Re: 802.cz

PříspěvekNapsal: 15 říj 2007 (pon), 18:44
od pospi
Aquinský píše: Má někdo z Pv u 802. cz funkční připojení? :oops:


Hmm,tak mam stejny problem :?
EDIT:pouzivam hlas5.802.cz. Normalne dojde k sestaveni spojeni ale neni slyset druha strana.Mohl by prosim nekdo ze spravcu overit, ze nekde na branach/routrech nejsou zahazovany rtp(udp) pakety? -bohuzel neznam konkretni cisla portu.

802.cz

PříspěvekNapsal: 15 říj 2007 (pon), 19:11
od Troll
Zdravim, resim nefunkcnost 802.cz a dostal jsem tuto odpoved:
Dobrý den.
Obě Vaše čísla jsou na privátní IP od Vašeho poskytovatele internetového připojení. Proto doporučuji u těchto čísel nastavit vyšší SIP port (UDP), např. 5456 a 5458.
Čím více je telefonních čísel na privátních IP adresách, se stejně zvolenými porty, za jednou veřejnou IP adresou poskytovatele, tím je větší možnost, že dojde k nekorektní komunikaci VoIP zařízení.

S pozdravem

Ondrej Stencel - Dohledove centrum
MATTES AD, spol. s.r.o.
telefon (VOX): +420 558 608 333
fax: +420 558 608 222
mobil: +420 775 802 802
e-mail: dohled@802.cz
url: www.802.cz, www.mattes.cz
Bohuzel mi to nepomohlo :cry:

PříspěvekNapsal: 15 říj 2007 (pon), 21:48
od catman
povolen je 5060TCP a allUDP. Pro jiné porty potřebuju IP adresu SIP serveru, číslo prtu a IP adresu SIP telefonu - pak můžu zkusit doplnit pravidlo do firewallu

PříspěvekNapsal: 15 říj 2007 (pon), 22:16
od lyon667
catman píše:povolen je 5060TCP a allUDP. Pro jiné porty potřebuju IP adresu SIP serveru, číslo prtu a IP adresu SIP telefonu - pak můžu zkusit doplnit pravidlo do firewallu


On snad nekdo neco na brane zakazal?

Re: 802.cz

PříspěvekNapsal: 15 říj 2007 (pon), 22:42
od Aquinský
Troll píše:Zdravim, resim nefunkcnost 802.cz a dostal jsem tuto odpoved:
Dobrý den.
Obě Vaše čísla jsou na privátní IP od Vašeho poskytovatele internetového připojení. Proto doporučuji u těchto čísel nastavit vyšší SIP port (UDP), např. 5456 a 5458.
Čím více je telefonních čísel na privátních IP adresách, se stejně zvolenými porty, za jednou veřejnou IP adresou poskytovatele, tím je větší možnost, že dojde k nekorektní komunikaci VoIP zařízení.

:cry:

máme z bráchou 3 telefony a každý na jiném portu, ztichly fšeckny zaráz :cry: nepomohlo ani laborování z kodeky, spojení se naváže ale je hluché, jak v síti 802.cz, tak i ven.

PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 (úte), 7:38
od catman
lyon667 píše:
catman píše:povolen je 5060TCP a allUDP. Pro jiné porty potřebuju IP adresu SIP serveru, číslo prtu a IP adresu SIP telefonu - pak můžu zkusit doplnit pravidlo do firewallu


On snad nekdo neco na brane zakazal?

a na to jsi přišel jak, že je něco nově zakázaného? Provoz na standartním SIP portu 5060 je trvale povolený a pokud chce někdo nestandart, musí říct podrobnosti. Nicméně jsem přesvědčený, že není chyba v TCP, ale v UDP. TCP je signalizace - navázání spojení, zvonění, obsazovací tóny, přesměrování atd. UDP přenáší pouze hlasové pakety.

Kdy přesně vám to spojení lehlo? - co nejpřesněji

802

PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 (úte), 16:13
od Troll
Zdravim,
tak jsem 802 testoval na pripojeni ADSL od Radiokomunikaci a jelo to jak melo. Jinak jsem se dopracoval v siti PVfree do stavu, kdy volani mezi 802 bylo hluche a volani na jine VoIP tel. cislo bylo hluche na strane volaneho. Jednou se to chytlo na pul minuty v 802 a pak uz zadny pokus se nezdaril. :-(

PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 (úte), 16:32
od lyon667
catman píše:a na to jsi přišel jak, že je něco nově zakázaného?


Ale o povolovani ve firewallu jsi zacal ty, tak proto se ptam.

PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 (úte), 20:52
od Kočičák
catman píše: Kdy přesně vám to spojení lehlo? - co nejpřesněji

Těžko můžu říct, kdy to kleklo. My jsme na to přišli cca v 17,00 v neděli, 14. 10. Klidně to mohlo kleknout už v sobotu, nebo dřív. Moc netelefonuju. A teď už vůbec. :evil:

PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 (úte), 21:23
od pospi
Kočičák píše:Klidně to mohlo kleknout už v sobotu, nebo dřív. Moc netelefonuju. A teď už vůbec. :evil:


Mam ve vypisu posledni hovor ze soboty 20.00 hod.

PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 (úte), 21:29
od lyon667
Me VOIP funguje, jedu pres Ohr.

PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 (úte), 23:12
od ondrag
A včíl?

... vyhodil jsem nf_nat_sip, ten byl relativně novej na iGW - ale asi se chyba projevila až postupně po čase :?

PříspěvekNapsal: 17 říj 2007 (stř), 16:48
od pospi
ondrag píše:A včíl?


Jo, ted uz funguje.